Subject: NSTK eelarvamus
From: <[email-masked]>
To: "Anna Kalinina" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 22:33:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan Teile aadressil M.Maslovi 3a, Narva asuva hoone teise korruse osa 
ümberehitamise skeemi.

Soovime ümberehitatud ruumides osutada asendushooldusteenust 4-le 
erivajadustega lapsele ning pärast tööde lõppemist taotleme selleks 
tegevusluba.

Paluksin Teil avaldada eelarvamust ruumide ümberehitamise kehtestatud 
nõuetele vastavuse kohta , et tööde käigus oleks meil võimalus Teie 
ettepanekuid ja märkusi arvesse võtta.

-- 

Lugupidamisega

Tatjana Stolfat

Narva Sotsiaaltöökeskuse juhataja

357 7015

[email-masked] <mailto:[email-masked]>