Subject: Fwd: Vaariku (91701:001:2822)
From: Kärt / Forest Reserves OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 10:15:10 +0300

-------- Esialgne kiri --------

Pealkiri:	 Vaariku (91701:001:2822)Kuupäev: 
07.07.2026 10:13Saatja: 
Kärt / Forest Reserves OÜ <[email-masked]>Saaja: 
[email-masked]

Küsin, kas Teie seisukoht uue ristumiskoha rajamisega seoses kehtib ka täna? 
Varasema info/vastuse lisasin kirja manusesse.

Aitäh selgituse eest.

-- 

Parimate soovidega,

Kärt Pütsep

Forest Reserves OÜ
Tel: (+372) 52 31 680
www.maa.ee

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile. 
Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta 
saatjaga elektronposti teel ühendust ning kustutada elektronkiri ja kõik 
selle koopiad.