Subject: Ehitusseadustiku, ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse rakendamise seaduse ning riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu arvamus
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "[email-masked]"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 10:02:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse ehitusseadustiku, 
ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse rakendamise seaduse ning 
riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>