Subject: Küberturbe taseme tõstmise toetuse andmise ja kasutamise tingimused ja kord
From: Jadvi Tõntson <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Natalja Zinovjeva - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 13:18:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (kuupäev digiallkirjas) 
dokumendi nr 11-4/26/3000-1

Pealkiri: Küberturbe taseme tõstmise toetuse andmise ja kasutamise 
tingimused ja kordLugupidamisega

Kadrin Randpuu
teenuseomanik (toetused)
tai osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+37255513827
+372 5551 3827
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.