Subject: ELASA taotlus sidekaevu paigaldamiseks 11270 Kuusalu-Leesi
From: "Mati Meeliste" <[email-masked]>
To: "Mets Jelena" <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>,Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jan 2024 16:31:43 +0200

Tere!

Olemasoleva lepingu muutmine tuleneb asjaolust, et ei ole ehitatud
Transpordiametis kooskõlastatud projekti kohaselt.

Palun vormistada projekti muudatus, kooskõlastada see Transpordiametis.
Projekti muudatusele palun lisada soovitud IKÕ plaan.

Pärast projekti Transpordiametis  kooskõlastamist, palun esitada uus IKÕ
taotlus.

Lõpetan antud taotluse menetlemise.

Lugupidamisega

Mati Meeliste

Teemaa juhtivhaldur / Maade osakond

+372 5913 3930

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn