Subject: Teade Laiaküla, Laiamäe kinnistu detailplaneeringu osaliselt kehtetuks tunnistamise kohta
From: "Maarja Pilman" <[email-masked]>
To: "Maarja Pilman" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 10:27:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud kaasatud isik/asutus

Teatame Teile, et Viimsi Vallavolikogu võttis 18.06.2026 vastu otsuse nr
23 „Viimsi Vallavalitsuse 26.06.2007 korraldusega nr 455
„Detailplaneeringu kehtestamine: Laiaküla küla, maaüksus Laiamäe“
kehtestatud detailplaneeringu osaliselt kehtetuks tunnistamine
ridaelamumaa kruntide (pos 8, pos 9, pos 10) abihoonete tingimuste osas“.
(Vt teade ja otsus e-kirja manuses.)

Heade soovidega

Maarja Pilman
planeeringuandmete spetsialist
planeeringute osakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8851

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee