Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 16:02:38 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr
2311371/10168 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Põripõllu küla,
Muuseumi (muuseum) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Relvaseadus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 382694), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.05.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister