Subject: RB riigiteelt 4 (Liivi teelt) ajutise juurdepääsu rajamise tingimuste taotlus
From: "Indrek Oden | Roadplan" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>, "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
Cc: "Martin Taal" <[email-masked]>, "Kadi Tuum" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 18:38:52 +0300

Tere!

Pöördun Allianss 1 nimel seoses projektiga “Rail Baltica Ülemiste-Pärnu
projekteerimine ja ehitus”.

Rail Baltica muldkeha, Pärnu reisiterminali ja Pärnu jõe silla ehitustööd
on planeeritud alustada 2026 aastal. Antud alale on ainus juurdepääs
Papiniidu tänava kaudu, mis läheb Papiniidu silla ning ehitatava Pärnu jõe
raudtee silla alt.

Pärnu jõe raudtee silla ehitustööde ajal suletakse juurdepääs alale, mis
mõjutab oluliselt ehitustööde graafikut. Sellest tulenevalt taotleme
ajutise juurdepääsu rajamist riigitee 4 (Liivi teelt) Pärnu reisiterminali
(Pärnu jõe ning riigitee vahelisele) alale. Juurdepääsu asukoht riigitee 4
vahemikus km 131,270 – 131,870.

Palun väljastada Transpordiameti tingimused nimetatud ajutise
juurdepääsutee rajamiseks.

Kõike paremat!

Indrek Oden
RB Alliance 1 stakeholder manager

+372 503 7979 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn