Subject: Päring: EL Regulatsiooni 2024/1028 (lühiajalise üürikoha registreerimine) rakendamine Eestis
From: "Karl-Ott Juhanson" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 08:19:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere,
Esindan Iterum Operations OÜ-d, kes alustab lühiajalise üürikoha
(short-term rental) majutusteenuse osutamist Tallinnas, Noblessneri
kvartalis.
Konkreetne üksus:
*   Aadress: Vesilennuki tn 18-17, 10415 Tallinn
*   Katastritunnus: 78408:801:0344
*   Korrus: 4
*   Maksimaalne külaliste arv: 2 täiskasvanut
*   Tegevuse alustamine: mai 2026
Euroopa Liidu Regulatsioon 2024/1028 (jõustub 20.05.2026) kohustab kõiki
lühiajalise üürikoha teenuseosutajaid hankima riikliku
registreerimisnumbri ja kuvama seda kõikidel kuulutusplatvormidel (Airbnb,
Booking.com jt). Platvormid peavad numbreid koguma, kontrollima ja kuvama.
Palun andke teada:
1.  Kas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium haldab EL Regulatsiooni
2024/1028 kohast lühiajalise üürikoha registreerimise portaali Eestis? Kui
ei, siis milline asutus seda haldab?
2.  Millal on registreerimisportaal teenuseosutajatele kättesaadav?
3.  Kuidas peaks majutusteenuse osutaja toimima üleminekuperioodil, kui
regulatsiooni jõustumise tähtaeg (20.05.2026) on saabunud, kuid Eesti
registreerimisportaal ei ole veel käivitatud?
4.  Kas Tallinn nõuab eraldi linnaluba lühiajalise üürikoha tegevuseks
lisaks EL registreerimisnumbrile?
Soovime tagada täieliku vastavuse EL regulatsioonile niipea, kui
registreerimine on tehniliselt võimalik.
Lugupidamisega

Karl-Ott Juhanson
55612136

Iterum Operations
iterum.ee