Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Aug 2026 15:27:04 +0300

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatis nr 2611201/21372 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Luua küla, 14206 Nava-Luua-Palamuse 
tee // Katlamaja // Luua bussipeatus // Metsakooli // Metsakooli alajaam // 
Tõlla tee (Elektrikilbid ja maakaabel) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatis nr 
2611201/21372 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Luua küla, 14206 
Nava-Luua-Palamuse tee // Katlamaja // Luua bussipeatus // Metsakooli // 
Metsakooli alajaam // Tõlla tee (Elektrikilbid ja maakaabel) ja soovib teid 
kaasata menetlusse.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27989144> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 07.09.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (KEA MÄESEPP) poole.