Subject: Re: NIS2 direktiivi siseriiklikusse õigusesse ülevõtmine
From: "Paul Post" <[email-masked]>
To: "Tiit Rebane", "MKM info"
Date: Thu, 14 Mar 2024 11:59:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Aitäh! Edaspidi saadan päringu [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega | With best regards,

PAUL POST | Sunly HQ

IT-juht | Head of IT

+372 5620 5246

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://sunly.ee/> www.sunly.ee

From: Tiit Rebane <[email-masked]>
Date: Thursday, 14. March 2024 at 11:53
To: MKM info <[email-masked]>
Cc: Paul Post <[email-masked]>
Subject: FW: NIS2 direktiivi siseriiklikusse õigusesse ülevõtmine

Tere,

Palun registreerige kiri ning suunake küberturvalisuse osakonnale 
täitmiseks.

Hr Post, palun edastage edaspidi Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumit 
puudutavad kirjad aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> . Nii hoiame 
üksteise aega kokku.

Tervitades

Tiit Rebane

6397648

From: Paul Post <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 14, 2024 10:55 AM
To: Tiit Rebane <[email-masked]>
Subject: NIS2 direktiivi siseriiklikusse õigusesse ülevõtmine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Tiit!

Minu nimi on Paul ning juhin Eestis peakontoriga oleva 
taastuvenergiaettevõtte Sunly AS IT-d. Seoses NIS2 direktiiviga, mille 
siseriiklikusse õigusesse ülevõtmise tähtaeg on käesoleva aasta 17 oktoober, 
soovin uurida, mis staatuses see hetkel MKM-is on? Võimalik, et olen 
inforingist väljas, aga palju infot selles osas ei õnnestunud leida. Hea 
oleks teada rohkem ajakavast, kas võetakse samas sõnastuses-mahus vastu ning 
kas vahepeal toimuvad mingid sihtgruppide konsultatsioonid? Hea meelega 
räägiksin selles osas kaasa, kuna ka meie oleme sellest mõjutatud ja 
vastavusse viimine nõuab üksjagu tegemisi.

Tänud ette!

Parimate soovidega | With best regards,

PAUL POST | Sunly HQ

IT-juht | Head of IT

+372 5620 5246

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fsunly.ee%2F&data=05%7C02%7Cpaul.post%40sunly.ee%7Cf45f94d1ee9c4268f0e608dc440c8b9a%7Cb6b344113e3e4616918771f38625235d%7C0%7C0%7C638460067894257272%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C0%7C%7C%7C&sdata=HZjQz4tm4ON5fJIjxHjty25fsV3H8ZO8gQe3c8Re0CQ%3D&reserved=0> 
www.sunly.ee