Subject: Ettepanek ERSO täiendavaks toetamiseks
From: "Tarmo Sild" <[email-masked]>
To: "Heidy Purga", "KUM min"
Cc: "Kristjan Hallik", "Olari Elts" <[email-masked]>, "Kristel Kurvits" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 13:48:42 +0300

Tere!

Viitan AS Iute Group poolt ERSOle esitatud ettepanekule ja sellekohasele
26.09.2025 pressiteatele. Käesolevaga kinnitan hr. Kristjan Halliku palvel
Kultuuriministeeriumile meie pakkumise üle:

AS Iute Group  lubab ERSO peasponsorina ERSOle täiendavat ühekordset
toetust kuni summas 100,000 eurot juhul, kui riik leiab vahendid ERSO
eelarve täiendamiseks vähemalt 400,000 euroga. Täiendava  eelarve kate
peaks olema proportsioonis üks neljale.

Loodan, et Kultuuriministeeriumil õnnestub vajalikud vahendid
riigieelarvest saada ning et kultuuri toetamine saab rohkem poolehoidjaid.
Soovin Teile oma töös edu!

Lugupidamisega,

Tarmo Sild

	TARMO SILD

Group Chief Executive Officer

	+372 525 7817

	 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

IUTE GROUP AS
Maakri 19/1
10145 Tallinn
ESTONIA

 <https://iutecredit.com/>

NOTICE: The information contained in this e-mail is confidential or may
otherwise be legally privileged. It is intended for the named recipient
only. If you have received it in error, please notify us immediately by
reply or by calling the telephone number above and delete this message and
all its attachments. Please note that any unauthorized review, copying,
disclosing or otherwise making use of the information is strictly
prohibited. Thank you.