Subject: Ed: Infot patsiendikindlustuse kohta
From: "Kairi Ruhno" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 21:09:12 +0300

Tere!

Palun registreerida Deltas ja suunata mulle vastamiseks.

Parimatega

Kairi

Saatja: Karina Kuuskmann <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 5. mai 2026 13:08
Adressaat: Kairi Ruhno <[email-masked]>
Teema: Infot patsiendikindlustuse kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Kairi

Meie telefonivestluse jätkuks saadan oma soovi ka meili teel. Kas oleks
võimalik saada infot patsiendikindlustuse kohta. Eelkõige registreeritud
nõuded, mitu nõuet on hüvitat, mitu keeldutud ja kui palju
ootel/käsitlemisel, sõlmitud lepinguid aga ka kõike muud, mida ma praegu
küsida ei oska ja mida jagada saate.

Ette tänades!

Tervitades

Karina Kuuskmann
Vastutuskindlustuse tootejuht

Seesam kindlustus

Compensa Vienna Insurance Group, ADB Eesti filiaal

Maakri 19/1, 10145 Tallinn

Tel: 55 645 114

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.seesam.ee/> www.seesam.ee

  _____

Kindlustusteenuse pakkuja on Compensa Vienna Insurance Group, ADB Eesti
filiaal, mis kuulub rahvusvahelisse kindlustusgruppi Vienna Insurance
Group (VIG) ja tegutseb Eestis Seesami kaubamärgi all.

Käesolev e-kiri (kaasa arvatud manus) sisaldab konfidentsiaalset infot.
Kui sõnum ei ole suunatud Teile, siis on selle kopeerimine, levitamine või
muul viisil kasutamine rangelt keelatud. Kui saite kirja ekslikult, palun
teavitage koheselt informatsiooni saatjat ning kustutage kiri enda
süsteemidest.