Subject: FW: Mnt 9 ristumiskohtade laienduse põhiprojektid
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 07:50:59 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv (oli kahe tööna regatud).

Tervitdes

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 25, 2025 3:38 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Mnt 9 ristumiskohtade laienduse põhiprojektid

Tere

Tänan tähelepanekute eest! Korrigeeritud projektid manuses. Õmma tee
ristumiskoht nihutatud ja kõiki ristumiskohti väiksemaks tehtud. Palun
vaadake need üle ja sobivuse korral kooskõlastage. Küsimuste või
täpsustuste korral võtke palun ühendust.

Tervitades

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 19, 2025 11:28 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Mnt 9 ristumiskohtade laienduse põhiprojektid

Tere.

Tänan projektide eest.

Paar tähelepanekut:

1.	Üldine tähelepanek kõigi kolme mahasõidu kohta – veoki
pöördekoridorist on näha, et pöörderaadiused on liiga suured. Järgides
pöördekoridori /ratta jälge on võimalik raadiusi oluliselt vähendada.
2.	Õmma tee ristmikku oli nõuetes ette nähtud nihutada, so kõver ära
kaotada (ristmiku asukoht km 37,57 asemel km 37,595, vt allolev
väljavõte).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 30, 2025 9:10 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Mnt 9 ristumiskohtade laienduse põhiprojektid

Tere

Koostame Risti päikesepargi rajamise raames riigimaantee nr 9 Ääsmäe –
Haapsalu – Rohuküla ristumiskohtade laiendamise ehitusprojekte. Projektid
on lisatud manusesse. Palun vaadake need üle ja sobivuse korral
kooskõlastage. Küsimuste või täpsustuste korral võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036