Subject: E-toimiku põhimääruse muutmine
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 10:51:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Registrite ja Infosüsteemide Keskus on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: E-toimiku põhimääruse muutmine

Registreerimise kuupäev: 08.07.2026

Registreerimise number: 1-5/4269

Juurdepääsupiirang: Avalik

Registrite ja Infosüsteemide Keskus on arvamuse esitanud eelnõu ja 
seletuskirja koostajatele.
Palume arvamuses edastatud ettepanekute arvestada

Lugupidamisega

  <http://www2.rik.ee/delta/RIK_logo.png>  <http://www.rik.ee> www.rik.ee
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos 
kõikide lisadega.