Subject: Hiiumaa 110 kV elektriühenduse REP töörühma liige
From: "Georg Kalde" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Aug 2026 15:26:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastame Teie poolt 24.08.2026 saadetud kirjale nr 13-3/2882-1 seoses
Hiiumaa 110 kV elektriühenduse riigi eriplaneeringu töörühma
moodustamisega. Päästeamet määrab omalt poolt töörühma liikmeks
ohutusjärelevalve osakonna ehituskontrolli eksperdi Erti Suurtalu
([email-masked] <mailto:[email-masked]> , 5656
8103).

Georg Kalde

ohutusjärelevalve osakond

teenusepakkujate kontrolli ekspert

juhataja ülesannetes

+372 5561 5723

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

A. H. Tammsaare pst 61 | 80042 Pärnu

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>