Subject: IP8248 Remondiprojekti kooskõlastamine - keskpinge õhuliini remont Pulli, Jugu ja Muduri külas (Rõuge vald, Võru maakond)
From: "Indrek Moisa" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Apr 2026 10:07:43 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks keskpinge õhuliini remondiprojekti, mis liitub
kahes kohas riigiteedega.

Kuna asendiplaani pdf faili suurus on selline, et seda ei õnnestunud
e-maili teel saata, siis laadisin ta Google Drive’i:

https://drive.google.com/drive/folders/1tILUtQPY1cG1ldbcl9OT7klKZuVtbUrD?u
sp=sharing

Lugupidamisega,

Indrek Moisa
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5886 2582|  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <https://www.elektrilevi.ee/>
elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>