Subject: Pöördumine Järvamaa kiirabivõimekuse säilitamiseks
From: "Haigla" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TA" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 13:02:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame pöördumise.

Lugupidamisega,

AS Järvamaa Haigla

Tiigi 8, Paide

38 48 102

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Säästa loodust, ära prindi seda sõnumit välja!

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
andmeid, mis on seadusega kaitstud.

Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.

Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud