From: OÜ Hetver <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 15:53:23 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti "Vahtrametsa-Otimetsa REK 2023" töö 
nr 1-24-1.
Asukoht: HARJU MAAKOND, SAUE VALD ,TUULA KÜLA, KABILA KÜLA, PÄLLU KÜLA

Riigiteed - 11370 Keila-Ääsmäe tee  rekonstrueerimistööd ei hõlma ja lisa 
vett teemaal asuvatesse kraavidess ei juhita.

Kuivendussüsteemi veejuhtmete vesi on suunatud riigi teest eemale.
Rekonstrueeritava kraavi 237 tööd piirnevad teemaa piiriga,

Lisad:
1)Seletuskiri
2)Projektplaan

Tervitustega
OÜ Hetver
Heiki Verbak
53334990

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.