Subject: Delfi päring: kaamera tualetis
From: "Elisabeth Viil" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 10:11:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
Toimetusse laekus info ja fototõendid, et Rocca Al Mare Selveri
tualettruumi on paigaldatud kaamera.

*

	Palun AKI kommentaari - kas hügieenitoimingute filmimine on
lubatud ning kas kauplus on pidanud seda AKI-le põhjendama?
*

	2020. aastal ütles AKI sarnase juhtumi valguses, et "Andmekaitse
inspektsioon on seisukohal, et varguste ennetamiseks ja avastamiseks neis
ruumides saab ja tuleb kasutada muid, isiku eraelu puutumatust vähem
riivavaid meetmeid." - kas see seisukoht kehtib endiselt?
*

	Mis on juhtumi osas AKI edasised sammud?

Palun andke teada, mis ajaks vastust oodata võin.
Aitäh,

Elisabeth Viil

Delfi ajakirjanik

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151

Mob: +372 5373 6076 | E-mail: [email-masked]