Subject: Looduskaitseseaduse ja metsaseaduse eelnõude ning metsanduse arengukava 2025-2035 tutvustamine
From: "Antti Tooming" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "EKO koordinaator" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info@epkk" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ain Kull" <
Cc: "Rainis Uiga" <[email-masked]>, "Janika Laht" <[email-masked]>, "Marju Keis" <[email-masked]>,Jaan Lindmäe <[email-masked]>,Kristel Järve <[email-masked]>,Virve Käärik <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 11:49:43 +0300

Tere

Kutsume Teid osalema looduskaitseseaduse ja metsaseaduse eelnõude ning
metsanduse arengukava 2025-2035 tutvustamisele.

Kohtumise eesmärk on anda ülevaade eelnõude ja arengukava viimastest
versioonidest, tehtud muudatustest ning edasisest plaanist, samuti pakkuda
võimalust küsimusteks ja sisuliseks aruteluks.

Palume igast organisatsioonist osalema ühe esindaja. Erandkorras, kui on
põhjendatud vajadus katta erinevaid valdkondi, on võimalik osaleda kuni
kahel inimesel.

Palume osalemisest teada anda hiljemalt 6. maiks.

 

6.mai, RMK, Toompuiestee 24. Parkimiskohad RMK parklas on piiratud! 

Ajakava 

12:30–13:00 kogunemine ja kiire lõunalaud 
13:00–13:40 looduskaitseseaduse eelnõu
13:40–14:20 metsaseaduse eelnõu
14:20–15:00 metsanduse arengukava 2025-2035
15:00–15:15 edasine plaan

Kohtumise eesmärk on tagada, et enne valitsusse liikumist on huvirühmadel
selge ülevaade kavandatavatest muudatustest ning võimalus esitada oma
seisukohad.

Lugupidamisega
Antti Tooming

Kliimaministeeriumi asekantsler