Subject: FW: taotlus tähtaja pikendamiseks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 10:47:18 +0300

From: Rauno Rämman
Sent: Tuesday, October 7, 2025 9:39 AM
To: 'Sander Nõmme' <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: taotlus tähtaja pikendamiseks

Tere

Tööde lepingulist tähtaega me ei pikenda  meie 25.09.2025 nr
9.1-3/25/16024-2 vastuskirjas toodud asjaoludel.

Töödega tuleb sobivate ilmaolude korral jätkata ka pärast tähtaja
möödumist, et tagada lepingus sätestatud töömahu täitmine.

Transpordiamet kaardistab pärast tööde teostamist koos töövõtjaga tehtud
tööde lõppmahud ning fikseerib tegeliku lõpetamise kuupäeva. Seejärel
tehakse järgmised otsused vastavalt sõlmitud töövõtulepingule ja
riigihangete seadusele.

Tähtaega ületavad päevad fikseeritakse lepingujärgselt tähtaja
ületamisena.

Lugupidamisega

Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

Teelise 4, 10916 Tallinn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Sander Nõmme <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, October 6, 2025 6:15 PM
To: Rauno Rämman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: taotlus tähtaja pikendamiseks

Tere,

Saadan taotluse tähtaja pikendamiseks

Sander Nõmme

Hot Est OÜ

mob +372 5341 8268

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.