Subject: Kooskõlastustaotlus spordivõistluse korraldamiseks
From: Tõnis Jürimäe <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 15:20:57 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Seiklusklubi Xdream soovib 29.06.2025 korraldada Kõrvemaal 
orienteerumisvõistluse One Xdream, kus kolmeliikmelised võistkonnad, 
liikudes jalgsi, jalgratastel ja kanuuga, läbivad maastikule paigutatud 
kontrollpunktid.

Võistluskeskuseks asub Kõrvemaa matka- ja suusakeskuses.

Võistluse start antakse kell 11:00 ja finiš suletakse kell 19:30.

Eeldatav osalejate arv 225 inimest.

Võistluse juhend on leitav siit: https://www.xdream.ee/one-xdream-juhend

Manuses on kaasas võistlusmaastiku ala kaart. Enamus maastikku hõlmab Anija 
valda, vähesel määral ka Kuusalu valda.

Võistluse kooskõlastamiseks kohalike omavalitsustega vajame ka Päästeameti 
kooskõlastust.

Lugupidamisega

Tõnis Jürimäe

5040127

MTÜ SEIKLUSKLUBI XDREAM

Juhatuse liige