Subject: Asendiplaan_Varese _2 etapp MNT
From: "Martin Saarse" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 14:31:07 +0200

Tere

Kristi Kuuse palus selle kirja üldmailie saata, kuna läks puhkusele.
Siin kirjas ta viitab ringtee projekti dwg-le, aga seda kirjas kaasas 
polnud. Palun saateke see nimetatud projekt, et meie projekteerija saaks 
vajaliku täienduse teha.

Kapsel OÜ
Martin Saarse

Tere

Suur tänu, esmahinnangul tundub sobivat, aga selleks, et kindel olla, et 
kõik klapib, selleks palun saata meile oma visiooniga asendiplaani 
dwg-joonis, mille aluseks on võetud riigitee projekti lahendus. Saatsin 
eelmise kirjaga riigitee projekti dwg-joonise, lisan igaks juhuks sellele 
kirjale ka. Palun kontrollige kattuvust. Tänased teekaitsevööndi piirid on 
kindlasti natuke erinevad, kui tulevikus teeprojekti järgsed ja seetõttu on 
oluline näha, et lahendus klapib nii täna kui tulevikus.

Kuna ma lähen just esmaspäevast puhkusele (5-19.02), siis palun kirjutage 
järgmine kiri [email-masked] <mailto:[email-masked]> . 
Kirjale lisage asendiplaani dwg. Seejärel Teie kiri registreeritakse ja 
saadetakse mõne meie spetsialisti lauale, kes saab kõige kiiremini 
projektijuhiga läbi rääkida ja Teile kõige kiiremini vastata. Kuna töömahud 
on meil endiselt kõrged, võib juhtuda, et peate minu tagasi jõudmist ikkagi 
ootama.
Vabandan võimalike ebamugavuste pärast.

Lugupidamisega
Kristi Kuuse
Peaspetsialist
Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus
+372 58 603 278
Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet