Subject: C-286/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Aug 2026 17:36:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/458
Kohtuasja number: C-286/26
Vastuse kuup�ev: 08.09.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kulude kompenseerimine; rahastamisk�lblike kulude 
kindlaksm��ramine; struktuurifondide ja �htekuuluvusfondi rakenduskavad; 
�iguskindluse ja �igusp�rase ootuse p�him�te
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 1303/2013

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8974

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium