Subject: Selgitustaotlus
From: Marika Žmenja <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 27 Jun 2024 14:16:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas haiglal on õigus väljastada kindlustusseltsile patsiendi
terviseandmeid KindlTS § 218 ja 219 alusel liiklusõnnetuse korral, kui
terviseandmeid ei küsita mitte kindlustusvõtja ehk mootorsõidukijuhi, vaid
liiklusõnnetuses osalenud jalakäija kohta. Ühel juhul on Tervisekassa
esitanud kindlustusseltsile hüvitise maksmise nõude tema poolt 2022. a
tervishoiuteenuse osutajale tasutud summa ulatuses (RaKs § 26 lg 1).
Kindlustusselts soovib saada kõiki patsiendi terviseandmeid (tehtud
uuringud, joove jms) asja menetlemiseks. Teisel juhul soovib
kindlustusselts saada juhtumi asjaolude täpsustamiseks kõiki patsiendi
haiglas viibimise ajal koostatud dokumente kuni patsiendi surmani, kuna
kindlustusseltsile on esitatud kindlustushüvitise nõude palve.

Heade soovidega

Marika Žmenja

AS Ida-Tallinna Keskhaigla

620 7012

5690 3302