Subject: Kooskõlastuse taotlus (TC0441)
From: Dolgušev Sergei <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 15:39:37 +0300

Tere

Käesolevaga esitan „Elektrilevi võrgu ümberehitus seoses 330 kV trassi
rajamisega“ projekti (töö nr TC0441) kooskõlastamiseks.

Projekti failid ja taotlus saab alla laadida siit:

<https://connectoee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/sergei_dolgusev_conne
cto_ee/EeZFr1T72HZNp8onH02Bl5gBX86xYb80msaPpr7MAspyjQ?e=lVxCaB>
KK_taotlus_TC0441.asice

Lugupidamisega

Sergei Dolgušev

insener-projekteerija

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 507 9540

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee