Subject: Magustatud jookide maksu seaduse eelnõu - liitude ühispöördumine ja tagasiside
From: "Sirje Potisepp" <[email-masked]>
To: "Riina Sikkut"
Cc: "SM Info",Mart Võrklaev, "RAM Info", "Madis Kallas", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "JM info Shared MB"
Date: Wed, 27 Mar 2024 17:41:49 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud terviseminister Riina Sikkut ning Sotsiaalministeeriumi
ametnikud,

austatud rahandusminister, justiitsminister ning regionaalminister!

Edastame käesolevaga Eesti Toiduainetööstuse Liidu, Eesti
Kaubandus-Tööstuskoja, Eesti Kaupmeeste Liidu ning Eesti Karastusjookide
Tootjate Liidu ühisarvamuse nn magustatud jookide maksu seaduse küsimuses.

Loodame konstruktiivsele dialoogile ja võimalusele jõuda kiiresti koos
ettevõtjatele ühisele arusaamale, et selle eelnõu menetlemine tuleb
lisatud argumentide tõttu mõneks ajaks kindlasti kõrvale tõsta. Samuti on
siia lisatud Soraineni advokaadibüroo koostatud õiguslik analüüs eelnõu
juriidilistest puudujääkidest.

Lugupidamisega

Sirje Potisepp

Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja