Subject: SMIT tagasiside - Avaliku teabe seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus
From: "Taavi Tamm" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 10:12:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusele on saadetud
arvamuse andmiseks eelnõu - „Avaliku teabe seaduse ja teiste seaduste
muutmise seadus“. Täname, et meid kaasasite.

Kõnealuse eelnõu osas küsis meilt arvamust ka Siseministeerium. Esitasime
meiepoolsed kommentaarid Siseministeeriumile, kes koondab haldusala
tagasiside ning edastab selle Justiits- ja Digiministeeriumile.

Lugupidamisega

Taavi Tamm

jurist

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>