Subject: RE: Raamatupidamise toimkonna liikmelisus
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Guido Viik - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 18:47:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Raamatupidajate Kogu 17.10.2025 vastuskiri reg nr 1-14/25/13.

Kõike head soovides

Annely Tammai

kutsekoordinaator

Eesti Raamatupidajate Kogu

Kentmanni 7-55

10116 Tallinn

Tel. 5645 6566

www.erk.ee

Annely Tammai

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 18, 2025 9:16 AM
To: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Tartu Ülikooli 
majandusteaduskond <[email-masked]>; Tartu Ülikooli majandusteaduskond 
<[email-masked]>; Eesti Raamatupidajate Kogu <[email-masked]>
Subject: Raamatupidamise toimkonna liikmelisus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Raamatupidamise toimkonna liikmelisus

Registreerimise kuupäev: 18.09.2025

Registreerimise number: 13-3.1/4097-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee