Subject: Vs: Eelnõu kooskõlastamine
From: Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 15:50:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada, et Tartu Tervishoiu Kõrgkooli rektoraat on tutvunud
"Sotsiaalvaldkonna spetsialistide tasemeõppe ja kvalifikatsiooni
kaasajastamine ning koolitus- ja tugisüsteemi arendamine“ kinnitatud
Šveitsi-Eesti koostööprogrammi programmikomponendi tegevuste rakendamise
tingimuste muutmise eelnõuga ning kooskõlastab need ilma täiendavaid
ettepanekuid esitamata.

Lugupidamisega

Kerly Stroom
Rektoraadi büroo assistent/Assistant to the Rector's Office
Tel: +372 737 0269

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 28. mai 2026 11:40
Adressaat: Riigi Tugiteenuste Keskus <[email-masked]>; Eesti
Sotsiaaltöö Assotsiatsioon <[email-masked]>; Valgamaa Kutseõppekeskus
<[email-masked]>; Haapsalu Kutsehariduskeskus <[email-masked]>; Järvamaa
Rakenduslik Kolledž <[email-masked]>; Kuressaare Ametikool
<[email-masked]>; Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>;
Tallinna Tehnikakõrgkool <[email-masked]>; Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
<[email-masked]>; Tallinna Ülikool <[email-masked]>; Kultuuriministeerium
<[email-masked]>
Teema: Eelnõu kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu arvamuse avaldamiseks käskkirja eelnõu.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 11.06.2026 e-posti aadressile [email-masked]

Pealkiri: Eelnõu kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 28.05.2026

Registreerimise number: 1.2-2/48-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee