Subject: FW: Kutse Andmekaitse Nõukotta
From: "Karmen Turk | TRINITI" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 13:32:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Väga tore algatus kutsuda kokku andmekaitse nõukogu – meie andmepõhises 
riigis on see kindlasti äärmiselt mõistlik, et tekitada laiapõhjalisem 
arutlusplatvorm.

Väga heal meelel osalen selles nõukojas.

On mitmeid teemasid, kus sellise nõukoja olemasolust oleks suur kasu, eriti 
kõik, mis puudutab andmebaaside ja algoritmiliste lahenduste loomist, 
kasutamist ja kaitsemeetmeid. See annab meile võimaluse arutada ja leida 
parimaid viise, kuidas tagada andmete turvalisus ja riigivalitsemise tõhusus 
meie igapäevases tegevuses.

Ootan huviga koostööd.

Lugupidamisega

‘

Parimate soovidega!

Karmen Turk
Vandeadvokaat / Partner

AdvokaadibÃ¼roo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn

Kohtumised uutes kÃµrgustes, Maakri 19/1, 25. korrusel
T: +372 685 0950 | M: +372 513 3181

KÃ¤esolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning vÃµivad sisaldada 
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud
Juhul, kui Te ei ole e-kirja mÃ¤Ã¤ratud adressaat, palume sellest meile 
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada
KÃ¤esoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine vÃµi selle 
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 11, 2025 4:43 PM
To: Dan Bogdanov <[email-masked]>; Liia Hänni <[email-masked]>; 
Taavi Kotka <[email-masked]>; Rein Lang <[email-masked]>; Nele Siitam 
<[email-masked]>; Paloma Krõõt Tupay <[email-masked]>; 
Karmen Turk | TRINITI <[email-masked]>
Subject: Kutse Andmekaitse Nõukotta

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Kutse Andmekaitse Nõukotta

Registreerimise kuupäev: 11.08.2025

Registreerimise number: 1-17/6717-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee