Subject: FW: RE: Ridaküla tee 3, Lepna 17149 mahasõit
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 10:49:40 +0300

Tere.

Palun veelkord mulle, korduv (nüüd lepingu sõlmimine).

Tervitades

Merike

From: Lepna Ehitus OÜ <[email-masked]>
Sent: Friday, June 19, 2026 10:38 AM
To: Raigo Võrno <[email-masked]>; Merike Joonsaar 
<[email-masked]>
Subject: Re: RE: Ridaküla tee 3, Lepna 17149 mahasõit

Tere!

Lepna Ehitus OÜ poolse lepingu allkirjastaja Allar Neeme,

e-posti: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja 
telefoninumber 50 82693.

Lugupidamisega,

Allar Neeme

+3725082693

Lepna Ehitus OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Raigo Võrno (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) kirjutas 
kuupäeval R, 19. juuni 2026 kell 10:00:

Get  <https://bluemail.me/download/> BlueMail for Mobile

  _____

Subject: RE: Ridaküla tee 3, Lepna 17149 mahasõit

Date: R 19. juuni 2026 09:57

From: "Merike Joonsaar" <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

To: "[email-masked] <mailto:[email-masked]> " <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere.

Tänan, projekt on korras.

Nüüd sõlmivad Transpordiamet ja ristumiskoha ehitamisest huvitatud isik 
(Lepna Ehitus OÜ) ristumiskoha ehitamise lepingu. Kahepoolselt 
allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks riigitee 
alusel maal lepingus toodud tingimustel.

Lepingu vormistamiseks palun Lepna Ehitus OÜ poolse lepingu allkirjastaja 
kontaktandmeid, sh e-posti aadress ja telefoninumber (vt allolev väljavõte).

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 19, 2026 6:08 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ridaküla tee 3, Lepna 17149 mahasõit

Tere Merike

Edastan parandatud joonised

Raigo

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 16 June, 2026 15:57
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ridaküla tee 3, Lepna 17149 mahasõit

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Palun lisada plaanijoonisele riigitee kaitsevöönd.
2.	Ehitusseadustiku §70 lg 2 punkt 2 kohaselt on ehitise (sh tee) 
kaitsevööndis keelatud ehitada ehitusloakohustuslikku teist ehitist, 
sealhulgas eemaldada ning kuhjata pinnast. Palun näha projekti mahus ette 
kooritud pinnasehunniku  eemaldamine tee kaitsevööndist ja 
nähtavuskolmnurgast.

Palun projekt digiallkirjastada (hetkel on digikonteiner ilma allkirjata).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 12, 2026 6:48 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: FW: Kiri Ridaküla tee 3, Lepna 17149 mahasõit

Tere

Edastan tutvumiseks mahasõiduprojekti

Raigo

5287979

From: Lepna Ehitus OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: 2 April, 2026 10:10
To: Raigo Võrno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Kiri

Tere,

Saadan edasi Transpordiameti tehnilised tingimused. Lepna vana katlamaja 
mahasõit riigi teelt.

Lugupidamisega,

Allar Neeme

+3725082693

Lepna Ehitus OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: K, 1. aprill 2026 kell 12:56
Subject: Kiri
To: Lepna Ehitus OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 17149 Rakvere-Jõepere tee ja Ridaküla tee 3 kinnistu 
juurdepääsutee ristumiskoha ehitamise nõuded

Registreerimise kuupäev: 01.04.2026

Registreerimise number: 7.1-1/26/4773-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>