Subject: Ed: Tasuta jalgratturi koolitus ja eksamid koolis (osaliste koolituskulude tasumise taotlemine, 12.50 eurot lapse kohta)
From: "Egne Liivalaid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Apr 2026 08:45:14 +0300

_____

Saatja: Tanel Kümnik <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 1. aprill 2026 13:31
Adressaat: Egne Liivalaid <[email-masked]>
Teema: Vs: Tasuta jalgratturi koolitus ja eksamid koolis (osaliste
koolituskulude tasumise taotlemine, 12.50 eurot lapse kohta)

Heade soovidega

Tanel Kümnik
Koolijuht
Väike-Maarja Gümnaasium
tel: +372 56 989 928
  _____

Saatja: Egne Liivalaid <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 1. aprill 2026 12:02
Adressaat: Tanel Kümnik <[email-masked]>
Teema: Ed: Tasuta jalgratturi koolitus ja eksamid koolis (osaliste
koolituskulude tasumise taotlemine, 12.50 eurot lapse kohta)

Tere.

Edastan üle vaatamiseks, täiendamiseks ja rekvisiitide lisamiseks ja
sobivusel allkirjastamiseks jalgratturikoolituse toetuse saamiseks
vajalikud dokumendid.

Tervitades,
Egne
  _____

Saatja: Marika Luik <[email-masked]>
Saadetud: reede, 27. veebruar 2026 09:24
Adressaat: Marika Luik <[email-masked]>
Koopia: Kadri Vesinurm <[email-masked]>
Teema: Tasuta jalgratturi koolitus ja eksamid koolis (osaliste
koolituskulude tasumise taotlemine, 12.50 eurot lapse kohta)

Tere hommikust

Teavitan, et koolid saavad tänasest, 27.02.2026 esitada Transpordiametile
taotluse koolis tasuta toimuva jalgratturi koolituse ja planeeritud
eksamite läbiviimise eest õppeaastal 2025/2026.

Oleme pisut muutnud taotlemise tingimusi (koostöölepingut ei sõlmi), palun
tutvuge nendega meie veebilehel:
<https://transpordiamet.ee/projektid#tasuta-jalgratturi-k>
https://transpordiamet.ee/projektid#tasuta-jalgratturi-k

Taotluste esitamise tähtaeg on 30.04.2026 k.a.
Koolijuhi poolt allkirjastatud taotlus koos tööplaaniga edastage
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Palun tutvude tingimustega ning küsimuste korral palun helistage või
kirjutage. Olen rõõmuga abiks.

Heade soovidega

Marika Luik

Juhtimisõiguse teenusehaldur (jalgratta juhtimisõigus, vedurijuhiluba)
Sõidukite juhtimisõiguse osakond

+372 5615 6709

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marika Luik
Sent: Monday, January 19, 2026 1:41 PM
To: Marika Luik <[email-masked]>
Subject: RE: Transpordiameti ratturi koolituse toetusest ja ameti
pühadesoovid

Tere päevast

Teavitan, et Transpordiameti poolt on jalgratturi koolituskulude osalise
tasumise tingimused koostatud.
Taotlust saab esitada veebruarikuu teises pooles, kuna
<https://www.transpordiamet.ee/liiklusohutusprogramm>
liiklusohutusprogrammi 2026-2035 (kinnitatud 18.12.2026) aastate 2026-2029
tegevuste elluviimisekava kinnitamine on planeeritud
Vabariigi Valitsuse liikluskomisjonis 18.02.2026. Jalgratturi
liikluskoolituse toetamine koolides on üks elluviimiskava meetmetest.
Pärast elluviimiskava kinnitamist lisame taotluse esitamise info meie
veebilehele, millest teid ka koheselt teavitan.
Taotlemise perioodiks on veebruar-aprill 2026 (kuni 30.04.2026 k.a) ja
aruande esitamine hiljemalt 31.08.2026.
Jätkake planeeritud koolituse läbiviimist sobivas tempos, küsimuste korral
palun helistage või kirjutage.

Heade soovidega

Marika Luik

Juhtimisõiguse teenusehaldur (jalgratta juhtimisõigus, vedurijuhiluba)
Sõidukite juhtimisõiguse osakond

+372 5615 6709

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee