Subject: FW: E-toimiku põhimääruse muutmine
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 09:15:11 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 30, 2026 7:13 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>
Subject: E-toimiku põhimääruse muutmine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palume tagasiside saata hiljemalt 7.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b56ecbda-834d-47c9-b313-d1dfa22054bd

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 3. juuli 2008. a määruse nr 111 „E-toimiku 
süsteemi asutamine ja e-toimiku süsteemi pidamise põhimäärus“ muutmise 
määruse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 27.06.2026

Registreerimise number: 8-1/4965-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee