Subject: JT3312 Elektrivõrgu projekt. Herjava küla, Haapsalu linn.
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Sep 2026 22:27:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Projekteerin Haapsalu linnas, Herjava külas Tammetõru põik kinnistute 
liitumist Imatra Elekter AS / Elektrilevi OÜ 0,4 kV elektrivõrguga.

0,4 kV maakaabelliinid ja enamus kilpidest on projekteeritud Tammetõru põik 
kinnistule (18401:001:0085), mis kuulub riigile ja mille valitseja on 
Rahandusministeerium.

Riigivarade registri andmetel volitatud asutust ei ole määratud, aga 
menetluste vaates on mingisugune varast loobumise menetlus, mille sisu osas 
sooviksin selgust.

Õigemini huvitab mind, kas Rahandusministeerium on kõnealuse kinnistu 
omanik, kooskõlastab projekti ja annab nõusoleku isikliku kasutusõiguse 
seadmiseks Imatra Elekter AS kasuks?

Manuses projekti asendiplaani joonis.

Küsimuste korral palun pöörduge minu poole.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ

Tel. 5348 2352