Subject: Arvamus karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse kohta
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 12:43:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Teile arvamuse karistusseadustiku muutmise seaduse 
väljatöötamiskavatsuse (juriidilise isiku karistusõiguslik vastutus) kohta 
(lisatud failina).

Lugupidamisega

Notarite Koda

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 20. aprill 2026 10:22
Adressaat: Riigikogu õiguskomisjon <[email-masked]>; Harju 
Maakohus <[email-masked]>; Pärnu Maakohus <[email-masked]>; Tallinna 
Halduskohus <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tartu 
Halduskohus <[email-masked]>; Tartu Maakohus <[email-masked]>; Tartu 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Võlausaldajate Liit 
<[email-masked]>; Teadus- ja ärilinnak Technopol <[email-masked]>; Eesti 
Era- ja Riskikapitali Assotsiatsioon <[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda 
<[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut 
<[email-masked]>; TalTech Õiguse Instituut <[email-masked]>; Eesti 
Advokatuuri äriõiguse komisjon <[email-masked]>; Notarite Koda 
<[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Startup 
Estonia <[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda 
<[email-masked]>
Teema: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus 
(juriidilise isiku karistusõiguslik vastutus)

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus 
(juriidilise isiku karistusõiguslik vastutus)

Palume Teil esitada oma arvamused hiljemalt 29.05.2026. e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/5dfd0ef4-0596-42ea-95cc-8e4ec4c5633c

Registreerimise kuupäev: 17.04.2026

Registreerimise number: 8-1/3058-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee