Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 11:18:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/00939 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Karja tn 25, 
Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Karja tn 25, Ida-Viru maakond, 
Narva-Jõesuu linn, Karja tn 25// Karja tänav L5, Ida-Viru maakond, 
Narva-Jõesuu linn, Eduard Vilde tänav L2// Karja tn 25, Ida-Viru maakond, 
Narva-Jõesuu linn, Karja tn 25, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Narva-Jõesuu linn, Karja tn 25, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Eduard 
Vilde tänav L2// Karja tn 25 (Lasteaed, Piirdeaed, Kanalisatsioonitorustik, 
Veevarustuse toorustik, Rasvapüüdur, lasteaed, Soojustrass) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS §42 lg 7 p1 ja 2. Saadan uuesti sest, et 
esitatud parandatud projekt(v02).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26907141>  (menetlus nr: 
414401), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (JULIA BOGDANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister