Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-25-4737
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 09:53:05 +0300

Tere

Tartu Maakohus Viljandi kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

06.10.2025 koostatud kiri (Ettepanek pankrotimenetluse läbiviimiseks avaliku 
uurimisena), dokumendi koostaja Kristi Tooming

Lugupidamisega

Kristi Tooming
Kohtujurist
Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja
+372 620 0100

Käesolev kiri on Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.