Subject: Sõiduki 182GBS tehnoülevaatuse kehtivus lõppeb peatselt
From: "Transpordiamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 15:41:46 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  <https://mnt.sendsmaily.net/300x/files/images/logod/Transpordiamet_3lovi_est_rgb.png>

Tere, Terviseamet

Sõiduki KIA CEED registreerimismärgiga 182GBS ülevaatus kehtib kuni 
29.02.2024.
Tehnoülevaatuspunktid leiate Transpordiameti koduleheküljelt 
<https://www.transpordiamet.ee/ulevaatuspunktid/> .

Turvalist liiklemist soovides
Transpordiamet

 <https://selgroog.ee/>

Transpordiamet

Klienditeenindus: 620 1200 / [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Maanteeinfo: 1247

 	  <https://www.waze.com/et/livemap> 
<https://www.facebook.com/EestiTranspordiamet/> 
<https://www.youtube.com/channel/UC8Wtwlz-a4lmESG6taGodAw> 
<https://tarktee.mnt.ee/>

  <https://mnt.sendsmaily.net/35x/files/images/kaart.png>

Mobiil-ID

saad tellida oma mobiilioperaatorilt.

  <https://mnt.sendsmaily.net/14x/files/images/telefon.png>

ID kaardi koodid

saad taotleda Politsei- ja Piirivalveametist.

  <https://media.sendsmaily.net/images/spacer.gif>