Subject: Dokumendi nr 16-7/23-03422-034 edastamine
From: "Adeele Vesingi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 13:50:02 +0200

Tere!

Edastame Teile dokumendi 16-7/23-03422-034 "Elering AS-i EstLink 3 
hoonestusloa taotlusele arvamuse küsimine."

Lugupidamisega

Adeele Vesingi
ehituse tegevusõiguse talituse peaspetsialist
+372 667 2135 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

Failide mahu tõttu ei ole võimalik neid manusena kaasa panna. Kokkupakitud 
kujul saate need alla laadida järgnevalt lingilt:
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendi-haldus/document/download-attachments/%242y%2410%24UJJj7zWb83F3g.VgfINc2.tqrfzTpNJhNnIdMZgxEossPTktyk5CO
Link on aktiivne 2 nädalat

Kokkupakitud failid:
kiri_digiallkirjaga_16-7_23-03422-034.pdf (0.33 MB)
Adressaatide nimekiri.pdf (0.05 MB)
Väljaminev kiri 2024_03_22_EstLink3.asice (9.77 MB)
kiri_digiallkirjaga_16-7_23-03422-034.asice (10.14 MB)