Subject: Kirja edastamine
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Maarja-Liis Lall - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Kadri Pungas \(ITL\)" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 17:04:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
6.08.2026 kirja nr 5.1-1/131-1 „Arvamus võlaõigusseaduse ja
tarbijakaitseseaduse muutmise seaduse (parandamisõigus) eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee