Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 12:13:42 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/02146 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 37a, 
Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 37a, Harju maakond, 
Rae vald, Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 37a, Harju maakond, Rae vald, 
Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 37a (Lao- ja logistikakeskuse laiendamine, 
Tuletõrjeveemahuti tuulutustorude ümberehitamine, Kinnistu hüdrandi (TH-1, 
kuiv) ümberehitamine, Hoone PÄIKESEPARK katusel) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27922867>  (menetlus nr: 
543150), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.