Subject: FW: taotlus tähtaja pikendamiseks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 10:46:52 +0300

From: Sander Nõmme <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, October 6, 2025 6:15 PM
To: Rauno Rämman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: taotlus tähtaja pikendamiseks

Tere,

Saadan taotluse tähtaja pikendamiseks

Sander Nõmme

Hot Est OÜ

mob +372 5341 8268

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.