Subject: Re: Teabenõue
From: Kristen Võtting <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 17:07:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime juhendmaterjale, mis puudutavad raamatupidamise korda, maksuõigust 
(sh maksude arvestamist, tasumise korda ja maksuerandeid), riigiabiga 
seonduvad materjalid ning riigihangete korraldusega seonduvad 
juhendmaterjalid.

Parimate soovidega
Võtting Grupp

On Wed, Jul 15, 2026 at 4:43 PM Info - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 > wrote:

Tere

Täname pöördumise eest.

Palume täpsustada oma teabenõuet. Teie pöördumises kasutatud väljend 
„soovituslikud juhendid, mis aitavad õigusakte paremini mõista ja rakendada“ 
ei võimalda üheselt määratleda soovitud dokumentide ringi.

Palume täpsustada, milliste õigusaktide, teemade või valdkondade kohta 
koostatud juhendmaterjalidega soovite tutvuda"

Lugupidamisega

Rahandusministeerium

From: Kristen Võtting <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 15, 2026 12:31 PM
To: info - AKI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

-- 

-- 

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zJKnISZZWVyH2lFnt8AKD7mVmMR9sjKiC3XZBZZ-FYmrKP6ZHqAQku8ao8zOfi-1LAWRY3EB6TxW0l>