Subject: elektriprojekti IP7848 „Purtsi alajaama F3 rekonstrueerimine nõuetekohaseks. Purtsi küla, Elva vald, Tartu maakond“ kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 15:50:03 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
IP7848 „Purtsi alajaama F3 rekonstrueerimine nõuetekohaseks. Purtsi küla,
Elva vald, Tartu maakond“.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/