Subject: Kinnistusraamatu teavitus nr 2195062026
From: "Kinnistusraamat" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 09:30:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kinnistusraamatu menetlus nr 44902202650
25.06.2026
Teate saaja: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Teavitame, et Teiega seotud menetluses on tehtud kanded kinnistusraamatus. 
Palume Teil tutvuda registriosa(de) andmetega aadressil: 
https://kinnistusraamat.rik.ee 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=9147223&turva=a97c3fb18ee5b8e1b193dd36b22d06365133f8fec5cb7f4d981f6ba68dd084699ede1426dbffa31b9f482dc342e23b948d451dda5b1c7932694c6fe68fd6487f>

Registriosad:
1786140 - Valga maakond, Valga vald, Kirbu küla, Siimu
27469250 - Valga maakond, Valga vald, Kirbu küla, Siimu
27469350 - Valga maakond, Valga vald, Kirbu küla, Siimu

Lugupidamisega
Tartu Maakohtu kinnistusosakond
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Teade on koostatud automaatselt, palume sellele mitte vastata.

Vajadusel saatke kiri aadressile [email-masked].