Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0523 - "Ravimiseaduse muutmise seaduse eelnõu (903 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 11:14:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0523 - Ravimiseaduse muutmise seaduse eelnõu 
(903 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 6.5.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Sotsiaalministeerium

Tähtaeg: 21.05.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a0905025-b17a-4f93-9f3f-3c38c41cf48f
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a0905025-b17a-4f93-9f3f-3c38c41cf48f?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main