Subject: Suurpea küla konteinerid
From: "Margus Kirss" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 15:07:52 +0300

Tere

Kuusalu Vallas Suurpea külas asuvad avalikult kasutatavad klaasi ja
segapakendi konteinerid. Käesolevalt asuvad konteinerid Külakiige
(35301:001:1568) kinnistuga piirneval transpordimaal 11285 Loksa-Pärispea
tee (42301:003:0286). Konteinerid on selles asukohas olnud umbes 25 aastat
ning näevad aktiivset kasutust.

Konteinerite osas on tulnud kaebus naaberkinnistu, Toomarahva, omanikult.
Nimelt asuvad konteinerid elamuhoonele võrdlemisi lähedal ning
konteinerite kasutus põhjustab elutegevuse osas häiringuid.

Seoses sellega soovime konteinereite asukohta mõnevõrra liigutada. Kuna
need konteinerid on juba ajalooliselt antud asukohas, inimesed on harjunud
neid kasutama ning muus asukohas vallale kuuluvat maad ei ole, siis head
alternatiivid puuduvad. Sooviksime liigutada konteinerid umbes 25 m lõuna
poole selliselt, et konteinerid oleksid endiselt ligipääsetavad.
Võimalusel sooviksime paigaldada konteinerid Külakiige kinnistule, aga
võimalik, et ligipääsetavuse tagamiseks peavad konteinerid paiknema ka
teemaal.

Sooviksin Transpordiameti kinnitust, kas olete nõus konteinerite
liigutamisega uude asukohta.

Lugupidamisega,

Margus Kirss

keskkonnaspetsialist
Kuusalu Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
606 6391
 <http://www.kuusalu.ee/> www.kuusalu.ee
Mõisa tee 17| Kiiu alevik | 74604 Kuusalu vald | Harju maakond

 <https://www.facebook.com/Kuusalu-vald-161786783965582>