Subject: Palume teie kooskõlastust taotlusele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 13:59:04 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/06702 aadressile Harju maakond, Saku vald, Saustinõmme küla, Kivitee 
12 (Admin.hoone) ja soovib teie kooskõlastust taotlusele.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.7. Ehitusõigusi kinnistul kitsendab riigitee, 
11159 Jäätmehoidla tee kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast). 6.4. Juurdepääs riigiteelt, 11159 Jäätmehoidla teelt 
(katastritunnus 71901:001:0953) lahendada ehitusprojekti koosseisus. 
Parkimine lahendada õuealal.

Palun avage taotlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27994367>  (menetlus nr: 
563322), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige taotluse andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid taotlusele ootame kuni 10.09.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete taotlusega päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.